cITaKU Lab SK Mohd Ariff Abdullah

club IT for all koridor Utara

Lab SKMAA



Computer lab SKMAA

Sementara cabin siap,saya berada di pejabat SKMAA selama 2 minggu untuk proses mengumpul semua maklumat sekolah dan mudah berbincang dengan GB dan PK bagi menyiapkan jadual cITaKU lab.Kemudian, 28/12/2009 saya berada di lab SKMAA sehingga cabin siap.Kerjasama pihak sekolah amat dihargai....di sini saya membuat planning 2010 bagi pelajar,guru dan komuniti.Saya juga membuat strategi mengajar bagi persediaan mengajar bermula pada 3/01/2010.Saya akan mengajar sementara di lab SKMAA....




IT Executive

Farhah Mansor

SKMAA

VISI SMAA AKAN MENJADI SEKOLAH CEMERLANG DI DAERAH BALIKNG SIK 2010

My School

Address :
SK Mohd Ariff Abdullah,
09300 Kuala Ketil.

Tel No : 04-4430354
Fax No :04-4430358

Guru Besar :
En. Abd Malek B. Rasid
Bilangan Pelajar : 366 orang
Bilangan Guru : 29 orang




Calendar & Clock