cITaKU Lab SK Mohd Ariff Abdullah

club IT for all koridor Utara

Mesyuarat bersama Guru-guru



29/12/2009


Mesyuarat bermula pada pukul8.30.Disini saya memperkenalkan diri dan menerangkan kepada semua guru-guru tujuan cITaKU lab diadakan di SKMAA.Saya juga turut berbincang mengenai jadual yang akan diadakan bagi melancarkan program ini.Saya juga berterima kasih kerana menerima saya sebagai sebahagian warga SKMAA dan sentiasa akan berkhidmat untuk melahirkan pelajar yang Celik IT.Saya telah mengedarkan borang soal selidik bagi mengetahui tahap pengetahuan guru-guru dalam menggunakan computer dan sebarang cadangan bagi meningkatkan kemahiran IT yang diperlukan oleh guru-guru.

IT Executive

Farhah Mansor

SKMAA

VISI SMAA AKAN MENJADI SEKOLAH CEMERLANG DI DAERAH BALIKNG SIK 2010

My School

Address :
SK Mohd Ariff Abdullah,
09300 Kuala Ketil.

Tel No : 04-4430354
Fax No :04-4430358

Guru Besar :
En. Abd Malek B. Rasid
Bilangan Pelajar : 366 orang
Bilangan Guru : 29 orang




Calendar & Clock